• Links
  • Feedback
  • Search
  • Suomeksi
  • På Svenska
  • In English

kurssihaku.fi - suunta osaamiseen - ajankohtainen kurssi- ja koulutustarjonta
  • Home
  • Courses
  • Organizations
  • News
  • For educators
  • For users
twitter

< Back
kurssit, Helsinki > Asiakaspalvelu, sihteeri- ja toimistotyö > Strategiat ja asiakasnäkemys


Strategiat ja asiakasnäkemys


Arranger: Day of arrangement: Address: Language of instruction:
Markkinointi-instituutti Kysy ajankohta Töölöntullinkatu 6, 00250 Helsinki Finnish

Description:

Mikä on markkinointi- ja asiakasstrategian merkitys osana liiketoimintastrategiaa? Strategiat ja asiakasnäkemys -koulutuksessa syvennyt asiakkuuteen useasta näkökulmasta. Markkinoinnin näkökulmaa kaipaaville tulevat tutuksi asiakasstrategia ja asiakassuhdemarkkinointi sekä ostopäätökseen ja palvelumuotoiluun liittyvät asiat.

Koulutus sopii sinulle, joka toimit asiantuntijana tai esimiehenä ja tarvitset strategista asiakkuus- ja markkinointiosaamista. Kurssi on myös oiva myyntikoulutus, sillä saat käytännön työkaluja asiakkuuksien analysointiin ja hallintaan ja syvennyt asiakkuusajattelun voimaan. Opit, miten markkinointi konkretisoituu käytännön tekemiseksi mm. myyntiin ja siten koko yrityksen menestykseksi.

Register for course

Contact us

Arranger:

Address: Töölöntullinkatu 6, 00250 Helsinki

Educational sectors:

  • Asiakaspalvelu, sihteeri- ja toimistotyö
  • Hallinto ja johtaminen
  • Henkilöstön kehittäminen
  • Julkinen hallinto
  • Liiketalous ja kauppa
  • Markkinointi ja myynti
  • Viestintä- ja informaatioala
  • Yrityksen liiketoimintaosaaminen
  • Yritysvalmennus
Muut palvelumme

Hanki Lämpökuvaus
Hanki Ilmanvaihdon huolto
Hanki Kosteusmittaus
Hanki Ilmatiiveysmittaus
Hanki Kuntotarkastus
HankiX -palvelut

Pikatulkki ja tulkkaus, Youpret
Energiatodistus
kurssihaku@kurssihaku.fi
© Positive Productions Oy, Salomonkatu 17 A, 00100 HELSINKI