![]() |
Arrangör: | Arrangeras: | Adress: | Prisuppgifter: | Undervisningsspr�k: |
---|---|---|---|---|
Yritysakatemia | 16.9.2025 | Verkkokoulutus | 390 euroa + alv | Finska |
Onko sinulla verkkokauppa tai myytkö palveluita markkina-alustalla?
Tai teetkö sopimuksia kuluttaja-asiakkaan kanssa muualla kuin yrityksen
toimistossa?
Myytkö tavaroita, digitaalisia sisältöjä tai palveluita kuten
kursseja tai muita kuluttajapalveluksia kuten kotisiivousta, remontteja,
kunnostuspalveluita, kiinteistönhoitoa, kauneudenhoitoa tai
kampaamopalveluita kuluttajille verkossa, palvelualustan kautta tai
puhelimitse? Tai teetkö näitä koskevia sopimuksia asiakkaan kotona tai
muualla kuin yrityksen toimipisteessä esimerkiksi remonteista,
siivouksesta, maalausurakoista tai pihasuunnittelusta?
Tiesitkö, että puutteelliset sopimusehdot voivat näiden osalta
aiheuttaa peruuttamisajan pitenemisen 14 päivästä yli vuoteen tai että
palveluiden ja digitaalisten sisältöjen osalta asiakas voi peruuttaa jo
saamansa palvelun tai tuotteen ja yrityksen on palautettava koko
saamansa hinta korkoineen? Tavaroiden osalta ei palautettavasta
kauppahinnasta voi edes vähentää käytöstä johtunutta arvonalennusta.
Tämän voi torjua oikein tehdyillä ehdoilla.
Tietoiskussa käsitellään tiiviisti verkkokaupan ja kotimyynnin
(muualla kuin toimipisteessä tehdyt sopimukset) sudenkuoppia yrityksen
näkökulmasta ja vastataan mm. seuraaviin kysymyksiin: Onko kaikilla
tavaroilla ja palveluilla peruuttamisoikeus? Mitä voi rajata
peruuttamisoikeuden ulkopuolelle ja millä tavalla? Miten yritys voi
turvata itsensä pykäläviidakossa? Mihin tarvitaan sopimusehtoja? Mikä
merkitys tilausvahvistuksella on yrityksen turvan kannalta?
Anmäl dig till kursen |
Kontakta oss |